De ce aș recomanda oricând, oricui Hotel Evianne Galați
Cei care ma cunosc știu că nu pot sta locului. De prin colțurile lumii adunate, iată că mi s-a ivit oportunitatea de a vizita și orașul Galați. Pentru prima oară acolo, eram destul de sceptică și rezervată, știind că este un oraș mic.
M-am uitat de cazare, am căutat un loc în care să pot lucra căci sunt nedesparțită de laptop și telefon, dar îmi doream sa pot fi aproape și de vâlva orașului. Adicatelea, le voiam pe toate, deh.
Am ales Hotelul Evianne Boutique, mi-au lăsat o impresie tare plăcută pozele și căldura cu care mi-a vorbit personalul. Om de marketing fiind, apreciez customer experience.
Să vă spun două-trei motive, deci, pentru care abia aștept sa ajung iar in Galați, și, din fericire, chiar am drum pe acolo în august. Abia aștept să ma întorc la Evianne!
Este situat în inima orașului, într-o zonă extrem de caracteristică, plină de viață și atitudine, la distanță scurtă de mers pe jos de toate locurile interesante și este înconjurat de frumusețea extraordinară a bisericilor, a clădirilor, a magazinelor și a monumentelor.
Dacă personalitatea mea s-ar regăsi într-un hotel, cu siguranță ar fi într-una din camerele spațioase ale acestui hotel.
Dansul dintre eleganță și îndrazneală se regăsește cu drag în aspectul fiecărei camere a acestui loc chic.
Confortul si experiența de a te simți primit cu drag sunt doua dintre elementele care definesc acest spațiu al liniștii și bucuriei.
M-am bucurat enorm de saltelele patului imens, în care am dormit ca o regină, iar dimineața, când mă trezeam, mă puteam bucura de cerul care se vedea pe fereastra camerei mele!
Am apreciat culorile vii, dar alese atent. Fiind o fire vizuală, mi-a făcut plăcere să lucrez din cameră, fiind atât relaxant, cât m-a și ajutat sa fiu creativă.
Cireașa de pe tort a fost personalul de la recepție care m-a ajutat cu o sumedenie de raspunsuri, sfaturi, și m-a facut să simt că aș fi fost cel mai important client al lor, deși era prima mea vizită acolo!
Concluzionez că orice aspect poate fi îmbunătățit când este vorba de servicii hoteliere, însă experiența primei impresii este cea care conturează decizia clientului de a reveni sau nu. Eu sunt convinsă că revin!